Головна » Чи вдалася ця «Осінь Середньовіччя»?

Чи вдалася ця «Осінь Середньовіччя»?

samumray.in.ua.

 

 

Прикро, але – ні.

Звісно, будь — який захід (виступ чи фестиваль) є продуктом взаємодії з одного боку організаторів та виконавців, а з іншого – публіки: глядачів та слухачів.

Цього разу не відчувалося щирості в докладанні зусиль і душевного стремління до того щоб все відбулося якісно (красиво та благородно) ні зі сторони організаторів, ні зі сторони відвідувачів.

Організатори – виконавці:

  1. На цілу годину затримали початок дійства (16-30 замість обіцяного та оголошеного часу початку виступів – 15-30).
  2. Змінили порядок та регламент виступів. Основний натхненник та організатор Олег Скрипка кудись дуже поспішав (пояснив, що на зйомки), був явно «не в ударі», просто відпрацював 40 хвилин з «Ля Гранд Оркестром» та деякими учасниками «Голосу Країни» — виконав абсолютно не тематичний репертуар («те що мав, те й зіграв – заспівав»), посміявся, показавши всім листочок з піснями: «за програмою — все», і зник. Його костюм також не в’язався з «середньовічною осінню».
  3. Не було ведучого, який пов’язував би виступи між собою, можливо поезією чи історичними довідками щодо свята «Вина та врожаю».
  4. Абсолютно не сприяли зануренню в дійство та не поширювали атмосфери та духу Свята: пиво, шашлики на мангалах та пиріжки (ліпше було б продавати щось особливе, наприклад, прості в своїй довершеності та більш доцільні: хліби, яблука, тверді сири, вино).
  5. Тарас Компаніченко з «Хореєю Козацькою» видно спеціально були залишені організаторами «під зав’язку», бо знову розтягли свій виступ, і обряду «Женіння свічки» багатьом не стало сили дочекатись. Або можлива інша причина: лідер та колектив звично запізнилися на 15-30 (як було інформовано по радіо та в мережі інтернету).
  6. Майстер – класи з танців і при виступі ансамблю К. Чечені і при виступі «Хореї» були організовані недбало: бажаючим не вистачало місця, тих хто навчав було погано видно і чутно (без мікрофону); все виглядало досить безалаберно.

Зі сторони глядачів – не менша прикрість.

Чи то інертність, чи то байдужість, чи одночасність проведення ще декількох міроприємств в цей же день: фестиваль «Рожаниця», відкриття виставки хризантем на Співочому полі (з концертною програмою), вернісаж художників в Музеї архітектури та побуту в селищі Пирогів, захід в «Мамаєвій Слободі», фестиваль фотографії на Арт-причалі, концерти в рамках «Київ М’юзік Фест», зібрали на захід з вільним входом! незначну кількість людей.

Хоча виконавці, особливо ансамбль старовинної музики К. Чечені, Іларія, танцювальний колектив «Джойсанс», «Хорея» з ще одним танцювальним дівочим колективом “Алентрада”, старалися і костюми були гарними і репертуар достойний, більшість з тих, хто прийшли, полінувалися і вирішили продемонструвати свій лише споживацький настрой: «грайте – грайте, співайте – танцюйте, а ми посидимо — поспимо, подивимось – послухаємо, може поаплодуємо», — поводилися досить пасивно; та практично відсутні серед глядачів були й натяки бодай на святкове, не кажучи вже, про стилізоване середньовічне вбрання.

Звісно, за такого підходу з обох сторін, весь захід виявився лише черговим концертом, досить пустим та формальним, і цілком не зрозуміло, кому й потрібним.

А це закономірний результат всього, що робиться без вкладання душі та любові серця.

Враження одне – розчарування.

І зовсім сумнівним, з огляду на все це, видається намір Олега Скрипки, задекларований ним самим, сформувати та виховати культурну еліту суспільства.


Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован.

Підписатися на розсилку

Яндекс.Метрика