Головна » Материнська школа – 25 років діяльності

Материнська школа – 25 років діяльності

Культурно-просвітницький захід, присвячений 25-річчю заснування Материнської школи. Подія відбулась 12.10.2017 році у Київському міському будинку вчителя.

 

 

Вступне слово М.І. Голець

 

Марія Іванівна Голець

Марія Іванівна Голець

 

Материнська школа була заснована в зв`язку з затвердженням ЮНЕСКО 7500-літньої дати українського календаря (1992 рік).

Про досягнення і здобутки:

1.50 хв. Одним з головних напрацювань є програма розвитку симетрії півкуль головного мозку у дитини (амбідекстральна культура). Це відкриття В.Вернадського підхопили вчені світу. Американський психолог Роджер Сперрі отримав за це Нобелівську премію.

2.25 хв. Материнська школа має напрацювання у медико-біологічній освіті, започаткувала концепцію імунітету дитини.

3.30 хв. – розроблені іноваційні технології розвитку дитини

4.40 хв. Материнська школа відстояла внесення в словники української мови основного поняття мислення – осязання. Перше відчуття дитини відрізняється від матеріального дотику, що переростає в відчуття осягнення.

6 хв. На конференції «Словосвіт» (Львів) запропонували внести поняття «представлення в умі».

Григорій Савич Сковорода в роботі «Ікона алківіадська» подав зрівняння ізраїльтян і українців.

6.50 хв. Важливо повернути лексичне значення слова «ум». Воно присутнє в народних приказках.

Сковорода розрізняв ум і розум.

7.20 хв. – про супротив відповідних інстанцій щодо змін та інновацій

Ангелоносний ум істину бачить. Про назву культурно-освітнього сайту «Сам Ум Рай»

Етика матері і дитини, М.І.Голець8.50 хв. – є можливість ознайомитись з книгою «Квітковий календар» в інтернеті та придбати книгу «Етика матері і дитини» в електронному вигляді

9.34 хв. Підсумок: найважливіше це початок, кожна мати і бабуся – педагоги та вихователі (І ступень освіти).

10.35 хв. – обов`язкова присутність батька-мислителя, який допомагає виховувати, розвивати дитину

11.20 хв. Основний підсумок – створення школи розумового розвитку дитини.

Захистили дитину за антропометричними показниками: окружністю голови.

12.20 хв. На теренах української мови відстояли основні поняття мислення дитини, у програмах описали кожну сходинку розвитку дитини, починаючи від її народження.

13.05 хв. Материнська школа відстоює позицію інституту раннього віку, яку розвивав в Києві Сікорський, а у Санкт-Петербурзі – Бехтерєв.

Стоїмо на позиції гармонійного розвитку дитини, науково обгрунтовуючи його.

14.40 хв. – про педагогічні колективи, що співпрацювали з Материнською школою щодо розвитку амбідекстральної культури

15.50 хв. – вірменський вчений Бартонян: «Симетрія півкуль – це здоров`я»

16.15 хв. – симетрію півкуль мозку треба берегти і розвивати

16.30 хв. Симетричне володіння двома руками – це двокрилля (за висловлюванням одного з гончарів).

17.00 хв. Було розроблено абетку нового типу, куди внесли нові літери.

Здобутки Материнської школи

 

 

З 0.27 хв. – виступає президент Асоціації керівників шкіл України, канд. пед. наук О.М.Онаць

Про власну діяльність та співпрацю з М.І.Голець та Материнською школою на базі спеціальної школи №41; про видання книг «Етика матері і дитини» та «Духовність дитини».

2 хв. В Чехії рання освіта офіційно називається материнською школою.

2.25 хв. Пропозиція до М.І. Голець щодо самостійного видання словника з новими словами.

3.20 хв. Щеплення дітей у віці до одного року – питання дискусійне.

3.30 хв. Зараз педагогам доводиться працювати з центеніалами, поколінням Z (віртуальщики, «комп`ютерні діти»).

3.45 хв. Зараз потрібно думати не тільки про розумовий розвиток, а і про емоційний інтелект.

3.55 хв. Добре, що в концепцію нової української школи (Закон про освіту) закладено поняття цінностей (і навчання, і виховання йде через цінності).

4.15 хв.  Старшому поколінню слід працювати з молодими батьками, щоб вони зрозуміли, що найважливіший етап розвитку дитини – в ранньому віці.

 

 

Ю.Д. Руденко, док.педаг. наук.

0.40 хв. – про важливість виховання дітей в національному дусі

2 хв.  – про термін «Материнська школа», якому ми завдячуємо Західній Європі

За Радянської влади термін заборонявся.

3 хв. – про квіти – білі лілії, цитує вірш Тараса Шевченка

Лілея – символ, що символізує чистоту матері, високе благородство.

4 хв. – про необхідність використання багатств народної педагогіки та медицини

4.30 хв. – нагадує слова В.Симоненка про матір

5.15 хв. – всі вчимося у пророка Т.Шевченка, який оспівав материнство

6 хв. – про необхідність поширення гарних ідей Материнської школи та підняття людей на вищий духовний рівень, особливо молодих дівчат

6.50 хв. – ідеї матері, дитини, родини найдорожчі для нас

Від гарного виховання залежить міцна сім`я, міцна нація, міцна держава.

7.15 хв. В освіті найважливіший акцент – моральне виховання, що загублений ближній зараз

8 хв. – корінний період виховання до 5-6 років, саме в той час закладається фундамент любові до рідної землі (складалось століттями)

8.20 хв. У нас складна ситуація: з дитинства маємо дві мови. Але так склалося!

8.30 хв. – про виховання дітей до 5 років в сім`ях Лисенка, Пчілки, Галаганів

9.20 хв. – про козацьку педагогіку та виховання; відзначення 30-ліття козацької педагогіки

10.30 хв. Ідеалом української людини був – козак, лицар.

12.17 хв. – про картини з зображенням козака Мамая, що була в кожній сім`ї як ікона

 

Козак Мамай

Козак Мамай

 

 

О.Ф. Стєклов, канд. фіз. мат. наук, астроном

0.25 хв. – відділ висунув гіпотезу щодо Меркурія, про що писала газета «Вечірній Київ»

1.25 хв. – виявилось, що О.Бердник передбачив це відкриття в одному з своїх романів

З того часу лектор як астрофізик, разом з М.Голець стали цікавитись астробіоритмікою.

2.35 хв. Сучасний підхід «життя ритмічне» – може примирити суперечки астрономів і астрологів.

2.40 хв. Люди – вища форма біосу, живуть в конкретних ритмах, в певних ритмах формуються діти

3 хв. – нова книжка про ритмологію: «У природи нет плохой погоды: космическая погода в нашей жизни»

3.30 хв. Щоб діти росли здоровими (задача Материнської школи) – треба враховувати ритми.

Таємниця ритміки завжди зберігалась в підсвідомості жінок і використовувалась в вихованні.

4.30 хв. – діти – диво, лектор вважає, що діти належать матері

5 хв. – про актуальність проблем ритмології

6 хв. – нема досліджень зв`язку між місячним календарем та овуляцією у жінок, вірогідності зачаття в залежності від місячного календаря

6.40 хв. Достеменно відомо, що Космічна Мати – це мати, що має 12 яйцеклітин на рік як стандарт нав`язаний людству.

7.40 хв. – про свій науковий підхід (наука має оперувати вимірювання та цифрами)

8.50 хв. – з часів дендерського календаря людство вже 1000 років використовує 12 зодіакальних фігур, це найпростіша класифікація людини

9.10 хв. – племена, нації мають свою ритміку відтворення, на яку впливає земля, особливості її території

9.50 хв. – раз на 3 роки жінка формує 13-й вид людини (прихований вид)

10.10 хв. – дитина, яка формується, несе квант-вакантні знання про дітей, які не прийшли; а в житті дорослий заповнює ці вакантні місця друзями і ворогами

11.20 хв. – про свої враження як викладача з багаторічним досвідом: держава вбиває школу, а школа вбиває націю

12.40 хв. – про книгу, де приділено увагу зірці Сонце

13.30 хв. – про зміни Сонця і клімату (+50 градусів Цельсія – загроза масового вимирання людей)

14.40 хв. – про недоліки української школи: катастрофічна більшість вчителів – жінки!

15.20 хв. – нації, племена вимирали, коли з`являлась мода мати 1 дитину

16.10 хв. – про власне навчання в школі №90 та свій рід Стєклових

– про погану фізичну підготовку в школах

17.50 хв. – про свою фізичну лабораторію

18.15 хв. – в школах нема приладів та обладнання

19 хв. – передбачує проблеми в освіті в зв`язку з прийняттям нового закону

19.45 хв. – про проблеми дитячого харчування і забруднення хімічними сполуками навколишнього середовища (нас вб`є хімія); ввели Закон про відсутність контролю за харчовими продуктами, що приведе до масової дебілізації!

 

 

Валентина Степанівна Бердник

В кінці року – 90-літній ювілей Олеся Бердника.

0.20 хв. – навесні 90-го року біля стін Софії Київської Олесь Бердник ствердив незалежну Україну

Його публічна діяльність багатьох надихала, також надихнула і Марію Голець на створення Материнської школи. Згадка про створення Материнської школи.

1.05 хв. М.Голець перераховує відомих жінок, які були причетні до цієї події.

 

Валентина Степанівна Бердник

Валентина Степанівна Бердник

 

 

Антоніна Іванівна Гармаш-Литвин, поетеса

0.10 – про прихід дітей (душі знають куди і коли прийти); дуже важливе самѐ поєднання пари

0.50 хв. – Зоя Митрофанівна Гричишникова, з її досліджень:

   Три види сімейних пар:

1) непоєднувані (звели обставини, жити важко, сваритимуться, діти неблагополучні);

2) більш-менш підходять (додать розуму – то вистоять);

3) одне ціле – як дві половинки одного яблука (щастя, взаєморозуміння, талановиті діти).

2 хв. – цитує свого чоловіка (кобзаря Василя Степановича Литвина): «Не може людина йти на одній нозі» (про виховання)

До 5 років дітьми займається мати, а після 5 – батько, який ставить межу поведінки і формує майбутнє. Мати вирощує, наділяє всіма добрими почуттями, а батько вкладає основу національного самоусвідомлення.

3 хв. – вітає Материнську школу, звертається до людей: «Кожний має відчути свій народ, мову, пісню». Цитує свого діда: «Майбутнє України в долоньках кожної дівчинки».

3.40 хв. Батьківство, козацтво – оберіг нації.

4.10 хв. – про започатковану нею та чоловіком сайт в інтернеті «До Пракоріння» та їх цикл лекцій в You Tube «Школа батьків-матерів України»

 

 

 

Виступ канд. біол. наук Ольги Голодняк

Про Материнську школу: важливість її глибинних розробок, про материнську любов.

0.38 хв. Про материнську любов: через серце кожної матері йде промінь Божої Матері, яка є проявом Матері Світу.

1 хв. Материнська любов – це святі енергії і святі почуття, які треба берегти і шанувати.

1.15 хв. Душа нації – материнська енергія!        

1.25 хв. – вірш про душу України і українців

 

Зліва направо: Ю.Д. Руденко, М.І.Голець, О.М.Онаць

Зліва направо: Ю.Д. Руденко, М.І.Голець, О.М.Онаць

 

Інтерв`ю з М.І.Голець після проведення заходу

 

 

Посил в майбутнє, прохання поділитись досвідом.

0.28 хв. – М.І. Голець

0.30 хв. М.І. Голець про 25-річну діяльність Материнської школи та важливість І ступеня освіти – материнського виховання.

1.07 хв. Матір слід підняти на вищий ступінь в системі освіти, та створити програми і матеріали, які б допомагали виховувати дітей не лише розумними, а моральними, духовними.

1.35 хв. Ян Амос Каменський: «Перша свідомість дитини – релігійна, на другому місці йдуть знання».

Для цього Материнська школа запровадила напрям – ноосферопаг миру.

Материнська школа створила концепцію духовної релігійної освіти дитини як основу її свідомості.

2 хв. Про книгу «Духовність дитини в ранньому віці» на замовлення телебачення і радіомовлення, видання 2012 року.

 

Духовність дитини в ранньому віці, М.І.Голець

 

Розглядається концепція духовного визрівання дитини, що має передувати фізичному.

2.50 хв.  В книзі подані програми музикотерапії.

Про виспівування дитиною своєї першої молитви та одночасне усвідомлення єднання з Богом.

 

27.11.2017

 

Освітня стратегія України в майбутньому

 

Освітня стратегія України – основа розвитку націогенезу і культурогенезу українського народу


Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован.

Підписатися на розсилку