Головна » Реклама чернігівського пива “випив?, не пірнай, не лізь у воду, не сідай за кермо!”

Реклама чернігівського пива “випив?, не пірнай, не лізь у воду, не сідай за кермо!”

samumray.in .ua . - Реклама чернігівського пива "випив?, не пірнай, не лізь у воду, не сідай за кермо!"

 

 

Один з братів – боксерів Кличків, як відомо, за сумісництвом, один з українських політиків, задля підвищення рейтингу своєї партії “Удар” серед виборців, різко вдався до цікавої, але такої лицемірної та, навіть, брутальної акції.

Як добре, власники заводу з виробництва “Чернігівського пива” так турбуються про своїх  споживачів: “випив?, не пірнай, не лізь у воду, не сідай за кермо!”. Все ніби гладко і зрозуміло. Яскраво – червоний колір рекламних банерів, так і кричить, попереджаючи народ.

Але, насправді, зроблено все дуже хитро та підступно: реклама настоює – випив, ти випив; тобто без випивки до українця не приходить жодна пристойна думка, і без неї, випивки, він ніяк не може обійтись (випивка – це норма життя). Яке блюзнірство, підписати такий наказово – застережний посил маркою відомого виробника. Ця реклама спонукає пити всю Країну, населення якої, починаючи від дітей, масово перебуває у стані постійного алкогольного отруєння. Для тих хто зацікавиться рекомендуємо переглянути інформацію на сайті: tvereza.info

А парк Шевченка, де було знято розвезення пива, взагалі перетворено на «ганделик» в центрі міста: суцільні шалаші, столики, тенти і «випивон», ще й ресторан “О’Панас” ; буквально не залишилось «живого» місця, щоб побути в природному оазисі та поспостерігати парковий ландшафт. Весь парк гульбанить з ранку до вечора. Ганьба!

25.10.2012


  Гідропарк та Труханов острів (цикл статтей)

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован.

Підписатися на розсилку

Яндекс.Метрика