Рубрика 'Рецензії — відгуки на події'

«Той, хто пройшов крізь вогонь» (рецензія)

    Дуже прикро, що стільки часу і уваги приділяють засоби масової інформації, зокрема національне радіомовлення, відверто слабкій та невдалій роботі режисера Михайла Іллєнка – фільму «Той, хто пройшов крізь вогонь». Таке враження, що захват від того, що в Україні взагалі знято якесь кіно, абсолютно потьмарив розум і критикам, і глядачам, і продюсерам. Тепер вже цей фільм висунуто в номінанти
Прочитати...


«Скриті образи» Олега Шупляка

    В травні прийшли на виставку творів М.К. Чурльоніса, яка відбувалася в Національному музеї Тараса Шевченка, і , випадково, в двох останніх залах натрапили на «скриті образи» Олега Шупляка. Зізнаємось, що дивитися не змогли – починалося робитися дурно: очі «розбігалися» в різні сторони (дивитись було фізично боляче), а свідомість, повинна була відмовитись від цілісності та розкластись на шматки. Може,
Прочитати...


«Мистецький арсенал»

Не «Мистецький арсенал»

      Все нібо чудово, помпезно, сучасно, масштабно. Одне не зрозуміло, де ж поділося Мистецтво. Замість цього на величезних площах колишнього монастиря – аморальність, жахи, демонізм, дурість, насильство, деградація – все під соусом моди та пафосу, з претензією на геніальність та вибраність.                     Більшість творів, грубо кажучи, «висмоктані з пальця».
Прочитати...


Рецензія на виставку Марії Квітки «Фантазія» (галерея «Хлібня» Національного заповідника «Софія Київська»)

    Неприємно вразили, та, навіть, шокували картини Марії Квітки, що виставлені в «Хлібні» Національного заповідника «Софія Київська». Але ще більше непокоїть реакція публіки – книга відгуків вщерть наповнена дифірамбами. З дирекцією виставкового залу простіше – за гроші купується практично все. А от глядачі чи то настільки нерозбірливі, чи то сліпі, що за яскравими барвами і самозамилуванням авторки (дивіться: яка
Прочитати...


Поэзия и (или) жвачка

    О какой культуре в целом и о культуре в поэзии, как одной из высших форм ее проявления, может идти речь, если на фестивале поэзии «Каштановый дом», который проходил в Киеве в «Доме кино», в конце сентября 2011 года, ведущий-распорядитель, достаточно известный поэт Андрей Грязов явно продемонстрировал некультурное поведение. Он, держа в руках микрофон, непрестанно, развязно – демонстративно, то
Прочитати...


Чому так все погано? Фестиваль «Жнива.Толока»

    Дозволили собі вдихнути і видихнути після фестивалю «Жнива. Толока» в с. Пирогів та трішки отямитись, але не від щастя, радості та захвату, а, якраз, зовсім навпаки. Це провал, і не вас особисто, як організаторів, а всього фольклорного руху в Україні, який зі «свободами» ніби-то окріп – відродився, але потім, як це не печально, вмер – «зіграв в ящик»
Прочитати...


Фестиваль «Жнива.Весілля»

    Майже рік минув з часу проведення фестивалю «Жнива.Весілля» в Музеї народної архітектури та побуту в с. Пирогів. На порі – наступний. І трохи боязко перед цьогорічним. Адже ляпсуси, що спостерігалися, можуть повторитися. Бажання попередити неприємні моменти (заради покращення якості міроприємства) викликало до життя цей лист. Неприємності очікували відвідувачів вже на вході на територію Музею і фестивалю. Люди, які
Прочитати...


Про що був міф «Українське бароко»?

    З жалем та сумом доводиться констатувати, що Національний художній музей, піддавшись на «новомодні» тенденції несмаку, безкультур’я , провокації та цинізму (а ля «Pinchuk Art Centre» та «Мистецький арсенал») допустив в своїх залах відверто брутальну виставку «Міф «Українське бароко»» ( історія з забороною та недавнім скандалом навколо «Апокаліпсису та Відродження» у Шоколадному будиночку нічому не навчила керівництво та співробітників
Прочитати...


«Спляча красуня» Т. Полатайка

    Яскравим доповненням за стилем та змістом до виставки «Міф «Українське бароко»» став проект митця Т. Полатайка, який стартував вчора в залах цього ж Національного художнього музею України. Однозначно, Музею загрожує втрата репутації, а, разом з нею, вдумливого відвідувача. Залишилось багато запитань-загадок: Чому саме цього художника запросив Музей? Чому так довго все готувалось (2 роки)? Що саме так довго
Прочитати...


Здригніться, панове! (про «Арт-центр Пінчука» (Pinchuk Art Centre))

    Цікава ситуація складається останнім часом щодо культури і мистецтва в нашій країні, і в столиці – Києві, зокрема. Якісь перверзії та перекручення суспільної свідомості. Все, що не є бридкіше, цинічніше, епатажніше, брутальніше, жорсткіше, дурніше і надуманіше, видається за Мистецтво. Воно посилено культивується, його введено в поняття «моди». Кому ж це потрібно? Кому це вигідно? Для чого поширюються хворобливі
Прочитати...


Яндекс.Метрика