Головна » Звідки взялась та кому вигідна мода на несмак?

Звідки взялась та кому вигідна мода на несмак?

samumray.in.ua.

 

 

Звідки взялась та кому вигідна мода на несмак?

Чому ж вона так легко приживається серед широких верств населення України та стає диктатором, нав’язуючи саме такий вибір та спосіб проведення часу, а не інший – змістовніший і корисніший.
Не буду більше інтригувати. Йдеться про МакДональдз. Чому ж цей незатійливий, але добре розкручений бренд, чи торгова марка, користується такою популярністю в українців?
Звісно, реклама та промоутерські акції дуже постарались: «Простий, доступний, швидкий та дешевий ресторан для походів усією сім’єю завжди гостинно чекає на вас!».
Бідна наша публіка, як правило досить «забита» та невибаглива, по – дитячому наївна та до непристойного довірлива і нерозбірлива, легко «купується» на яскраву та красиву обгортку закладів харчування МакДональдз. Знаю, що є сімї, які ходять на вихідних їсти саме туди, ще й дитячі свята люблять відзначати саме в МакДональдз. Може, на фоні тотального зубожіння мас, похід до цього ресторанчику швидкого харчування для декого є надзвичайною подією. Але, що ж в середині: повно-повнісінько людей (особливо на свята), різкий та нав’язливий запах їжі по всьому залу, як правило, черги до туалету (звісно, жіночого, у чоловіків все якось швидше й простіше), тіснява, неможливість бодай найменшого усамітнення (за допомогою відгородження – перегородки) та уособлення, постійний сильний шум (гомін голосів відвідувачів, персоналу та музика, яка не завжди всім до смаку та настрою) і останнє (за списком, але перше за значенням) – якість страв та напоїв. І якщо точніше, дуже низька якість всієї їжі. Декілька разів довелося скористатись послугами МакДональдз. І щоразу автор цієї статті був стабільно незадоволений, розчарований та розстроєний: чай (велика склянка та недешева) – схожий смаком на якусь траву (звично висловитись буде: на смак «як полова»), без запаху, «ні уму, ні серцю»; картопля – фрі – «ватної» консистенції, масло , в якому вона обсмажена, неприємне на смак; бутерброди «Чіз-бургер» взагалі були з неякісного тіста, плоскої форми, дещо «завітрені» (старі і тверді) та несмачні. Часу нести всі ці наїдки на харчову експертизу не було. Але для чого у людини свої власні органи чуттів (смак, нюх, зір), які часто можуть слугувати за експерта та нести єдину достовірну інформацію.
Звідки взялась та кому вигідна мода на несмак?Отже, за органолептичними показниками харчі у МакДональдз нікуди не годяться, а за ціною, вони вже давно перестали бути дешевим вибором для задоволення своїх нагальних потреб.
Скажу відверто, висновок напросився однозначний: ресторани МакДональдз засмучують та не приваблюють.
Довелось залишити за собою право відвідувати МакДональдз, за нагоди та крайньої необхідності, лише, як туалет (з цим в Києві величезна проблема). Смачного та якісно чаю і кави вам залюбки та значно дешевше запропонують практично у будь – якому кіоску просто на вулиці.
А симпатичних закладів швидкого харчування з більш смачною та поживною їжею (серед якої багато цікавих страв різних національних кухонь), естетичним зовнішнім і внутрішнім інтер’єром та сприятливою для їжі та відпочинку обстановкою зараз в столиці вже побільшало.
Тому і вражає масова «загіптнотизованість» населення, яке по команді, як під «дудочку», продовжує створювати натовпи у МакДональдз.
Мабуть більшості з цих громадян чогось таки бракує: чи то здатності розуміння що до чого, чи то вихованості і культури, чи то розвинутої внутрішньої естетики та смаку, чи то досвіду і практики з умінням розібратись, оцінити та обрати те, що дійсно гідне уваги ?!
Залишається лише сподіватися, що мине час і сліпо наслідувати моду стане … не модним.
Але скільки того часу мине і скільки зміниться поколінь, хто знає?!
А так хотілося ще б на власному віку побачити та відчути зрушення до кращого у багатьох аспектах нашого життя (а не тільки у проблемі тотального визнання та підтримки народом нав’язаної кимось (звісно при грошах) моди на МакДональдз).


Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован.

Підписатися на розсилку