Головна » Материнська школа – 25 років діяльності

Материнська школа – 25 років діяльності

Культурно-просвітницький захід, присвячений 25-річчю заснування Материнської школи. Подія відбулась 12.10.2017 році у Київському міському будинку вчителя.

 

 

Вступне слово М.І. Голець

 

Марія Іванівна Голець

Марія Іванівна Голець

 

Материнська школа була заснована в зв`язку з затвердженням ЮНЕСКО 7500-літньої дати українського календаря (1992 рік).

Про досягнення і здобутки:

1.50 хв. Одним з головних напрацювань є програма розвитку симетрії півкуль головного мозку у дитини (амбідекстральна культура). Це відкриття В.Вернадського підхопили вчені світу. Американський психолог Роджер Сперрі отримав за це Нобелівську премію.

2.25 хв. Материнська школа має напрацювання у медико-біологічній освіті, започаткувала концепцію імунітету дитини.

3.30 хв. – розроблені іноваційні технології розвитку дитини

4.40 хв. Материнська школа відстояла внесення в словники української мови основного поняття мислення – осязання. Перше відчуття дитини відрізняється від матеріального дотику, що переростає в відчуття осягнення.

6 хв. На конференції «Словосвіт» (Львів) запропонували внести поняття «представлення в умі».

Григорій Савич Сковорода в роботі «Ікона алківіадська» подав зрівняння ізраїльтян і українців.

З трактату Григорія Сковороди «Ікона алківіадська» («Ізраїльський змій»):

До чого ж ця мова? До того, що високих родів люди не лише в позовах, війнах, комерціях, домобудівництвах, мистецтвах, а й у найпершому пункті, тобто в думках щодо Бога, повинні знаходити істину і противитися забобонам.

Отже, благочестиве серце між висипаними курганами буйного безбожництва і між підлими болотами рабопристрасного марновірства, не відхиляючись ні праворуч, ні ліворуч, прямо тече на гору Божу і в дім Бога Якового.

Правильне слово, що цар і суддя ізраїльський, а християнський Бог є Біблія.

Та цей Бог наш спершу на єврейський, потім на християнський рід незліченні й жахливі навів забобонів паводки.

Із забобонів народилися нісенітниці, секти, суперечки, ворожнечі міжусобні й дивні, ручні й словесні війни, дитячі страхи тощо. Немає більш жовчного й твердішого марновірства і немає нічого більш нахабного, як шаленство, розпалене сліпим, але ревним глупого повір’я жаром тоді, коли ця єхидна, воліючи безглузду й недостатню брехню, ніж милість і любов, забувши почуття людинолюбства, жене свого брата, дихаючи вбивством, і цим сподівається служити Богові.

Цей семиголовий дракон (Біблія), вибльовуючи водоспади гірких вод, усю свою земну кулю покрив забобонами. Вони є не що інше, як нерозумне, та наче Богом здійснюване й захищуване розуміння.

Обпившись цих дріжджів, марновір бенкетує і козлоголосить, проголошуючи ворогами й єретиками всіх, хто з ним не погоджується. Краще не читати й не чути, ніж читати без очей, а без вух слухати й навчатися марноти.

… А такі письменники є справжніми поетами, і нітрохи не дивно, що Мойсея звуть ошуканцем.

6.50 хв. Важливо повернути лексичне значення слова «ум». Воно присутнє в народних приказках.

Сковорода розрізняв ум і розум.

7.20 хв. – про супротив відповідних інстанцій щодо змін та інновацій

Ангелоносний ум істину бачить. Про назву культурно-освітнього сайту «Сам Ум Рай»

Етика матері і дитини, М.І.Голець8.50 хв. – є можливість ознайомитись з книгою «Квітковий календар» в інтернеті та придбати книгу «Етика матері і дитини» в електронному вигляді

9.34 хв. Підсумок: найважливіше це початок, кожна мати і бабуся – педагоги та вихователі (І ступень освіти).

10.35 хв. – обов`язкова присутність батька-мислителя, який допомагає виховувати, розвивати дитину

11.20 хв. Основний підсумок – створення школи розумового розвитку дитини.

Захистили дитину за антропометричними показниками: окружністю голови.

12.20 хв. На теренах української мови відстояли основні поняття мислення дитини, у програмах описали кожну сходинку розвитку дитини, починаючи від її народження.

13.05 хв. Материнська школа відстоює позицію інституту раннього віку, яку розвивав в Києві Сікорський, а у Санкт-Петербурзі – Бехтерєв.

Стоїмо на позиції гармонійного розвитку дитини, науково обгрунтовуючи його.

14.40 хв. – про педагогічні колективи, що співпрацювали з Материнською школою щодо розвитку амбідекстральної культури

15.50 хв. – вірменський вчений Бартонян: «Симетрія півкуль – це здоров`я»

16.15 хв. – симетрію півкуль мозку треба берегти і розвивати

16.30 хв. Симетричне володіння двома руками – це двокрилля (за висловлюванням одного з гончарів).

17.00 хв. Було розроблено абетку нового типу, куди внесли нові літери.

Здобутки Материнської школи

 

 

З 0.27 хв. – виступає президент Асоціації керівників шкіл України, канд. пед. наук О.М.Онаць

Про власну діяльність та співпрацю з М.І.Голець та Материнською школою на базі спеціальної школи №41; про видання книг «Етика матері і дитини» та «Духовність дитини».

2 хв. В Чехії рання освіта офіційно називається материнською школою.

2.25 хв. Пропозиція до М.І. Голець щодо самостійного видання словника з новими словами.

3.20 хв. Щеплення дітей у віці до одного року – питання дискусійне.

3.30 хв. Зараз педагогам доводиться працювати з центеніалами, поколінням Z (віртуальщики, «комп`ютерні діти»).

3.45 хв. Зараз потрібно думати не тільки про розумовий розвиток, а і про емоційний інтелект.

3.55 хв. Добре, що в концепцію нової української школи (Закон про освіту) закладено поняття цінностей (і навчання, і виховання йде через цінності).

4.15 хв.  Старшому поколінню слід працювати з молодими батьками, щоб вони зрозуміли, що найважливіший етап розвитку дитини – в ранньому віці.

 

 

Ю.Д. Руденко, док.педаг. наук.

0.40 хв. – про важливість виховання дітей в національному дусі

2 хв.  – про термін «Материнська школа», якому ми завдячуємо Західній Європі

За Радянської влади термін заборонявся.

3 хв. – про квіти – білі лілії, цитує вірш Тараса Шевченка

Лілея – символ, що символізує чистоту матері, високе благородство.

4 хв. – про необхідність використання багатств народної педагогіки та медицини

4.30 хв. – нагадує слова В.Симоненка про матір

5.15 хв. – всі вчимося у пророка Т.Шевченка, який оспівав материнство

6 хв. – про необхідність поширення гарних ідей Материнської школи та підняття людей на вищий духовний рівень, особливо молодих дівчат

6.50 хв. – ідеї матері, дитини, родини найдорожчі для нас

Від гарного виховання залежить міцна сім`я, міцна нація, міцна держава.

7.15 хв. В освіті найважливіший акцент – моральне виховання, що загублений ближній зараз

8 хв. – корінний період виховання до 5-6 років, саме в той час закладається фундамент любові до рідної землі (складалось століттями)

8.20 хв. У нас складна ситуація: з дитинства маємо дві мови. Але так склалося!

8.30 хв. – про виховання дітей до 5 років в сім`ях Лисенка, Пчілки, Галаганів

9.20 хв. – про козацьку педагогіку та виховання; відзначення 30-ліття козацької педагогіки

10.30 хв. Ідеалом української людини був – козак, лицар.

12.17 хв. – про картини з зображенням козака Мамая, що була в кожній сім`ї як ікона

 

Козак Мамай

Козак Мамай

 

 

О.Ф. Стєклов, канд. фіз. мат. наук, астроном

0.25 хв. – відділ висунув гіпотезу щодо Меркурія, про що писала газета «Вечірній Київ»

1.25 хв. – виявилось, що О.Бердник передбачив це відкриття в одному з своїх романів

З того часу лектор як астрофізик, разом з М.Голець стали цікавитись астробіоритмікою.

2.35 хв. Сучасний підхід «життя ритмічне» – може примирити суперечки астрономів і астрологів.

2.40 хв. Люди – вища форма біосу, живуть в конкретних ритмах, в певних ритмах формуються діти

3 хв. – нова книжка про ритмологію: «У природи нет плохой погоды: космическая погода в нашей жизни»

3.30 хв. Щоб діти росли здоровими (задача Материнської школи) – треба враховувати ритми.

Таємниця ритміки завжди зберігалась в підсвідомості жінок і використовувалась в вихованні.

4.30 хв. – діти – диво, лектор вважає, що діти належать матері

5 хв. – про актуальність проблем ритмології

6 хв. – нема досліджень зв`язку між місячним календарем та овуляцією у жінок, вірогідності зачаття в залежності від місячного календаря

6.40 хв. Достеменно відомо, що Космічна Мати – це мати, що має 12 яйцеклітин на рік як стандарт нав`язаний людству.

7.40 хв. – про свій науковий підхід (наука має оперувати вимірювання та цифрами)

8.50 хв. – з часів дендерського календаря людство вже 1000 років використовує 12 зодіакальних фігур, це найпростіша класифікація людини

9.10 хв. – племена, нації мають свою ритміку відтворення, на яку впливає земля, особливості її території

9.50 хв. – раз на 3 роки жінка формує 13-й вид людини (прихований вид)

10.10 хв. – дитина, яка формується, несе квант-вакантні знання про дітей, які не прийшли; а в житті дорослий заповнює ці вакантні місця друзями і ворогами

11.20 хв. – про свої враження як викладача з багаторічним досвідом: держава вбиває школу, а школа вбиває націю

12.40 хв. – про книгу, де приділено увагу зірці Сонце

13.30 хв. – про зміни Сонця і клімату (+50 градусів Цельсія – загроза масового вимирання людей)

14.40 хв. – про недоліки української школи: катастрофічна більшість вчителів – жінки!

15.20 хв. – нації, племена вимирали, коли з`являлась мода мати 1 дитину

16.10 хв. – про власне навчання в школі №90 та свій рід Стєклових

– про погану фізичну підготовку в школах

17.50 хв. – про свою фізичну лабораторію

18.15 хв. – в школах нема приладів та обладнання

19 хв. – передбачує проблеми в освіті в зв`язку з прийняттям нового закону

19.45 хв. – про проблеми дитячого харчування і забруднення хімічними сполуками навколишнього середовища (нас вб`є хімія); ввели Закон про відсутність контролю за харчовими продуктами, що приведе до масової дебілізації!

 

 

Валентина Сергіївна Бердник-Сокоринська

В кінці року – 90-літній ювілей Олеся Бердника.

0.20 хв. – навесні 90-го року біля стін Софії Київської Олесь Бердник ствердив незалежну Україну

Його публічна діяльність багатьох надихала, також надихнула і Марію Голець на створення Материнської школи. Згадка про створення Материнської школи.

1.05 хв. М.Голець перераховує відомих жінок, які були причетні до цієї події.

 

Валентина Степанівна Бердник

Валентина Сергіївна Бердник-Сокоринська

 

 

Антоніна Іванівна Гармаш-Литвин, поетеса

0.10 – про прихід дітей (душі знають куди і коли прийти); дуже важливе самѐ поєднання пари

0.50 хв. – Зоя Митрофанівна Гричишникова, з її досліджень:

   Три види сімейних пар:

1) непоєднувані (звели обставини, жити важко, сваритимуться, діти неблагополучні);

2) більш-менш підходять (додать розуму – то вистоять);

3) одне ціле – як дві половинки одного яблука (щастя, взаєморозуміння, талановиті діти).

2 хв. – цитує свого чоловіка (кобзаря Василя Степановича Литвина): «Не може людина йти на одній нозі» (про виховання)

До 5 років дітьми займається мати, а після 5 – батько, який ставить межу поведінки і формує майбутнє. Мати вирощує, наділяє всіма добрими почуттями, а батько вкладає основу національного самоусвідомлення.

3 хв. – вітає Материнську школу, звертається до людей: «Кожний має відчути свій народ, мову, пісню». Цитує свого діда: «Майбутнє України в долоньках кожної дівчинки».

3.40 хв. Батьківство, козацтво – оберіг нації.

4.10 хв. – про започатковану нею та чоловіком сайт в інтернеті «До Пракоріння» та їх цикл лекцій в You Tube «Школа батьків-матерів України»

 

 

 

Виступ канд. біол. наук Ольги Голодняк

Про Материнську школу: важливість її глибинних розробок, про материнську любов.

0.38 хв. Про материнську любов: через серце кожної матері йде промінь Божої Матері, яка є проявом Матері Світу.

1 хв. Материнська любов – це святі енергії і святі почуття, які треба берегти і шанувати.

1.15 хв. Душа нації – материнська енергія!        

1.25 хв. – вірш про душу України і українців

 

Зліва направо: Ю.Д. Руденко, М.І.Голець, О.М.Онаць

Зліва направо: Ю.Д. Руденко, М.І.Голець, О.М.Онаць

 

Інтерв`ю з М.І.Голець після проведення заходу

 

 

Посил в майбутнє, прохання поділитись досвідом.

0.28 хв. – М.І. Голець

0.30 хв. М.І. Голець про 25-річну діяльність Материнської школи та важливість І ступеня освіти – материнського виховання.

1.07 хв. Матір слід підняти на вищий ступінь в системі освіти, та створити програми і матеріали, які б допомагали виховувати дітей не лише розумними, а моральними, духовними.

1.35 хв. Ян Амос Каменський: «Перша свідомість дитини – релігійна, на другому місці йдуть знання».

Для цього Материнська школа запровадила напрям – ноосферопаг миру.

Материнська школа створила концепцію духовної релігійної освіти дитини як основу її свідомості.

2 хв. Про книгу «Духовність дитини в ранньому віці» на замовлення телебачення і радіомовлення, видання 2012 року.

 

Духовність дитини в ранньому віці, М.І.Голець

 

Розглядається концепція духовного визрівання дитини, що має передувати фізичному.

2.50 хв.  В книзі подані програми музикотерапії.

Про виспівування дитиною своєї першої молитви та одночасне усвідомлення єднання з Богом.

 

Рекомендація від М. І. Голець (Материнська школа):

 

ВАДЖИКАРНА

ВІСІМ ПРАВИЛ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЦНОТЛИВОСТІ ЮНАКА І ЮНКИ (Вчення про культуру статі людини)

Статеві стосунки в і м’я батьківства і материнства – ЗАЧАТТЯ І НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ.

Правила культури стримування на період юності від 14 до 25 літ.

1. СМАРАНАМ – не думати про се.

2. КРІТАНАМ – не говорити про се.

3. КЕЛІ – не фліртувати.

4. ПРЕКШАНА – дивитись з пристрастю на людину іншої статі.

5. ГУХЙА-БХАГА – не спілкуватися наодинці.

6. САНКАЛПА – не приймати рішення вступати в статеві стосунки поза шлюбом (крийа-нівріті).

7. АДХЙВАСЙА – не прикладати зусиль до сексуального життя.

8. КРИЙА-НІВРІТІ – виключаються сексуальні стосунки поза шлюбом. У сімейному житті статеві стосунки визнаються виключно для зачаття дитини, а не заради розваги. Збереження енергії статевих органів – оджасу, є однією із головних умов безсмертя людини, благоговіння і радості.

 

27.11.2017

 

Освітня стратегія України в майбутньому

 

Освітня стратегія України – основа розвитку націогенезу і культурогенезу українського народу

Добавить комментарий

Підписатися на розсилку